Met een marktaandeel van ruim 95%* is het niet raar dat iedere ondernemer wil weten hoe zij hoger komen in Google. Veel mensen denken dat de organische niet betaalde zoekresultaten gratis zijn. Echter wat vaak wordt vergeten is dat het veel tijd en inspanning kost om op de eerste pagina van Google te komen. Helemaal als uw bedrijf in een volwassen markt zit veel aanbieders. Gelukkig zijn er altijd mogelijkheden om hier om heen te komen. Maar dat neemt niet weg dat dit veel tijd en daarmee vaak ook geld kan kosten. Daarnaast duurt het vaak 3 maanden en soms zelfs langer voordat de website daadwerkelijk hoger gaat ranken. Wij raden daarom ook vaak aan om eerst te starten met Google Ads en vervolgens met deze resultaten te starten met zoekmachine optimalisatie (SEO). Hieronder staan de meest gestelde vragen over zoekmachine optimalisatie (FAQ). Bekijk deze vragen of neem direct contact met ons op via de onderstaande knop!
Zoekmachine optimalisatie (SEO) uitbesteden
Veelgestelde vragen over Google Ads / FAQ
Wat zijn organische zoekresultaten?
Is zoekmachine optimalisatie (SEO) gratis?
Hoelang duurt het voordat ik op de eerste pagina kom?
Is mijn website geschikt voor Google?
Waarom is een mobiele website belangrijk?
Hoe kan ik beginnen met SEO?
Neem hier contact met ons op of klik rechts bovenaan op vrijblijvende offerte.
Ons proces
1. Kennismaking
Tijdens de kennismaking bespreken we onder de huidige pijnpunten en de mogelijkheden waar wij uw bedrijf mee van dienst kunnen zijn. Wij komen graag bij u op bezoek zodat we u en uw bedrijf beter leren kennen.
2. Analyse van de huidige setup
Tijdens de Analyse fase gaan wij uw huidige accounts beoordelen en analyseren we waar er mogelijkheden liggen. Nadat wij toegang hebben tot uw accounts analyseren we waar het laag hangend fruit hangt.
3. Rapportage voor verbetering
Alle bevindingen en aanbevelingen schrijven we op in een rapport en leveren wij bij u aan ter beoordeling.
4. Contract & implementatie
Aan de hand van de rapportage stellen wij samen een contract op over welke verbeteringen wij gaan doorvoeren en met welke kanalen we gaan starten. Deze worden tijdens de implementatie fase opgeleverd.
5. Optimalisatie & Onderhoud
Aan de hand van de rapportage stellen wij samen een contract op over welke verbeteringen wij gaan doorvoeren en met welke kanalen we gaan starten. Deze worden tijdens de implementatie fase opgeleverd.
6. Groei & uitbreiding
Vervolgens wordt er met de behaalde winst gekeken welke kanalen wij nog meer kunnen opschalen. En daarmee beginnen stap 2 en 3 weer opnieuw.