Google is voor veel bedrijven het centrale punt in de online marketing. Naast de organische zoekresultaten (de niet betaalde resultaten) komen er ook veel bezoekers via Google Ads bij bedrijven binnen. Het gaat allemaal om vindbaarheid en Google heeft nog steeds een marktaandeel van 95% in Nederland. Daarmee zou Google dus altijd het #1 marketingkanaal moeten zijn voor alle bedrijven in Nederland en de rest van de wereld. Helaas is dit vaak niet het geval. Lees hieronder op de meeste gestelde vragen over Google Ads (FAQ) waarom. Of neem via de onderstaande knop meteen contact met ons op!
Google Ads (Adwords) uitbesteden
Veelgestelde vragen over Google Ads / FAQ
#1 Is het moeilijk om op de eerste pagina te komen?
Waarom eerst starten met Google Ads?
Betaal ik aan Google per klik?
Is adverteren op Google Duur?
Wat levert Google Ads op?
Wat als al mijn concurrenten op mijn link gaan klikken?
Wij komen niet uit (de omgeving) Den Haag. Kunnen we dan wel samenwerken?
Is Google Ads iets voor mijn bedrijf?
- Heeft u een website?
- Wilt u meer klanten en/of omzet?
- Heeft u een budget van € 500 (of meer) om Google Ads te testen?
Neem contact met ons op om uw eerste project te starten!
P.s. Mocht u nog geen website hebben dan kunnen wij u daar ook mee helpen 😉Ons proces
1. Kennismaking
Tijdens de kennismaking bespreken we onder de huidige pijnpunten en de mogelijkheden waar wij uw bedrijf mee van dienst kunnen zijn. Wij komen graag bij u op bezoek zodat we u en uw bedrijf beter leren kennen.
2. Analyse van de huidige setup
Tijdens de Analyse fase gaan wij uw huidige accounts beoordelen en analyseren we waar er mogelijkheden liggen. Nadat wij toegang hebben tot uw accounts analyseren we waar het laag hangend fruit hangt.
3. Rapportage voor verbetering
Alle bevindingen en aanbevelingen schrijven we op in een rapport en leveren wij bij u aan ter beoordeling.
4. Contract & implementatie
Aan de hand van de rapportage stellen wij samen een contract op over welke verbeteringen wij gaan doorvoeren en met welke kanalen we gaan starten. Deze worden tijdens de implementatie fase opgeleverd.
5. Optimalisatie & Onderhoud
Aan de hand van de rapportage stellen wij samen een contract op over welke verbeteringen wij gaan doorvoeren en met welke kanalen we gaan starten. Deze worden tijdens de implementatie fase opgeleverd.
6. Groei & uitbreiding
Vervolgens wordt er met de behaalde winst gekeken welke kanalen wij nog meer kunnen opschalen. En daarmee beginnen stap 2 en 3 weer opnieuw.